Sidor

tisdag 23 oktober 2012

Tänk...

...vad skönt! Att jag fixade sovrummet igår, nu kan jag bara ligga här och dra mig ett tag och kolla ut genom en ruta som är sååå ren och fin! KANON!!
Kollar på Nyhetsmorgon. Dom pratar om fobi och den stackars programledaren Jenny lär försöka ta på en orm. VIDRIGT!
Har man ormfobi tycker inte jag att man behöver bota det faktiskt.
Det finns ju en anledning till att man SKA vara rädd för ormar, och andra vidriga djur, dom är ju FARLIGA och det hör till vårt eget försvar att vi blir rädda för dom.
Inte bara för att dom är vidriga och äckliga... URK! Jag skulle vägra, kunde inte ens titta på tvn. Jag lyssnade bara. Hahaha! Jag tänker då INTE bota någon fobi!!!
Nä, om man skulle ta och kliva upp kanske och tvätta eller så.
Alltid är det ju nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar