Sidor

fredag 19 oktober 2012

Lite fix!

Igår fick jag ju en liten snilleblixt och fick för mig att försöka göra det bästa av badrummet iallafall. Så jag köpte två smyckesträd från Menu, och idag när jag kom hem från stan städade jag undan på hyllan bakom toaletten och ställde dit snyggingarna tillsammans med ett Yankee Candle med "Clean cotton"-doft i en liten grupp.
Tjusigt! Och ännu tjusigare när jag gjorde kaklet ljusare med Camera+-appen ;)
Blir bra det där, när vi får vitt i framtiden!! :D
Idag på Ikea köpte jag sån där hängförvaring till duschen också. Har aldrig gillat det, dom hänger snett och krokigt och flaskorna lutar lite framåt eftersom dom hänger och inte skruvas fast i väggen, men nu behövs ju verkligen förvaring till alla flaskor.
Och så tokigt vart det ju inte. Synd att det bara fanns i vitt, rostfritt passar ju bättre med vattenledningarna liksom... ;)
Nu när det vart så "städat" så skulle jag ju vilja ha lite fler finare schampo och tvåltuber också... Hahaha! Man är ju för störd!!!
Kanske blir mitt nästa periodarprojekt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar