Sidor

söndag 28 oktober 2012

Vad är klockan egentligen...

Sådärja!!!
Hemma efter en händelserik dag. Dags att duna snart...
Dagen började tidigt och en tur till Stockholm med SusieQ-häng på agendan stod på schemat. Det var vansinnigt mysigt och härligt att ses igen!!!
Vi gick i lite affärer och sådär och tog oss en redig vinlunch med hanburgare i någon timme sådär. Otroligt trevligt!
Shoppade lite också såklart. Men inget särskilt nödvändigt...
Lite pyssel på panduro och tvål och lite annat på Lagerhaus.
Åkte hem till Uppsala vid 17 för vi var ju några som skulle på Peppar peppar och käka.
Mums alltså!!!
Jag var ju lite trött efter dagens aktiviteter, men dom andra ville på flurran en sväng.
Det var faktiskt också trevligt!
Vi gjorde kväller rätt så tidigt, och jag fick onda ögat kastat på mig när vi skulle hem. Himla otrevligt!!!
Jag sa bara: men TJENA Dracula!!! Till nån som hängde i garderoben.
Inte kunde väl jag veta att han INTE var utklädd till det...
Kanske att jag kunde anat det med tanke på att han inte hade Draculatänder, men jaja... Hans sällskap, några äldre damer, uppskattade alltså inte min kommentar. SORRY!!! Men det var faktiskt många som var utklädda ikväll!!!
Fredrik skämdes väl lite och vi drog hem i natten... ;)
Tycker nog jag var lite kul jag... ;)
Och nu vet jag inte riktigt vad klockan är heller... Det är ju vintertid och jag vet inte om telefonen ändrat tiden själv eller hur det är. Och eftersom jag INTE orkar gå upp o kolla så lever jag i ovisshet till imorgon. God natt pips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar