Sidor

fredag 26 oktober 2012

INTE saknad...

Tog ett ordentligt tag i mig själv idag och släpade mig ut i tvättstugan för en omgång på min crosstrainer.
BRA GJORT!!!
Jag klappar mig själv på axeln och hoppas det blir en trend.
Men man vet ju aldrig med mig... ;)
Meeeen kom på att jag kunde kolla Nyhetsmorgon på mobilen, så det var ganska mysigt faktiskt.
För ibland kan jag tom skylla på det, ooom jag inte ligger kvar i sängen och tittar på nyheterna huuur i allsin dar ska jag då veta vad som händer i värden???
Idag tex är det mycket fokus på Maddes förlovning och hennes avslut på förlovningsvideon från igår. Ett lite TIHI på slutet som kan få den mest betongmagade att vilja kräkas... Eller så kanske det bara var jag ;) om jag nu är så knäpp och orkar bry mig... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar