Sidor

tisdag 23 oktober 2012

Ja, det är SANT!!!

Idag åkte den gamla mangeln fram.
Tro det eller ej, men jag har haft den i flera år. Jag fick den av mamsen när jag flyttade ner till Fredrik. Jag har inte kunnat använda den för vi har ju haft "lite" prylar i vägen där ute i tvättstugan.
Har inte manglat sen jag bodde i Sandviken, då hade vi en stor mangel i tvättstugan, den funkade perfekt! Iaf tills den dagen då jag manglade fast ett lakan i den.
Elon, vicevärden, suckade högt och kliade sig i skallen.
Som tur var så var jag ihop med Fredrik då och han kunde såklart fixa det nån vecka senare.
Efter det slutade jag mangla där i viken...
Men nu var det faktiskt lite mysigt att står där ute och mangla. Ska snart ut igen och fixa sista lasset.
Pensionärsvarning... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar