Sidor

måndag 9 februari 2015

Ja, då var det måndag igen...

Hmmm! Vart sjutton tar helgerna vägen?!?! Efter en natt i de sömnlösas tecken har jag en liten gosse som riktigt härjar runt i sängen. Tror jag det!!! Han startade kl 7 efter att ha gjort en sån kalasblöja så jag höll på att svimma vid skötbordet. Kanske inte så konstigt att den var till bredden fylld, det trycker väl på, han har ju trots allt spenderat större delen av natten med en mjölkstinn tutte i mun. ZzzZzzZzz SNARK!!!! Han som knappt ammade igår. Men det kanske är därför... Det är väl så sant som det är sagt, den här gossen kommer väl hänga i tutten tills han börjar skolan. Finns det inte löstuttar?? Kunde jag köpa ett gäng så han fick en lätt överdos och bara tröttnade, hahaha!!! Jag har iofs testat det där med överdosering på mig själv. Med både godis och fikabröd. Så med facit i hand så verkar det ju faktiskt inte ha någon som helst effekt. Märks att jag ställde mig på vågen och fick lite lätt ågren...? Japp! Förra veckan hade jag ju gått ner ett helt kilo. Sakta men säkert, kände jag då. Det går ju åt rätt håll! Kanooon!!!! Men idag hade det där kilot kommit tillbaka igen. Inte så kanooon!!! Jaja, dags att starta dagen. Blir en prommis i det HÄRLIGA vädret iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar