Sidor

lördag 14 februari 2015

Känner mig ledsen :(

Igår var vi på Gränby, jag, Elliot, Heidi och Arvid. Fyllde på lillis garderob lite. När vi kom hem låg ett paket i lådan med strumpor från moster A-J. Fina, men lite stora... >.< dom lägger vi på vänt.
På kvällen hade vi fredagsmys med ost och kex och på spåret. Lillfisen har nog börjat sova lite bättre också. Men varför i hela fridens dagar hänger jag läpp då???
Jo!!! Magsjukan från helvetet bröt liss imorse kl 4. Bara jag, än så länge, som tur är. Men för bövelen vad jag mår USELT!!! Spyr så det kommer gammal ost i näsan. Vitlöksost med persilja. Jag vill DÖÖÖÖÖ!!!!
Och Elliot sitter och myser därute till lejonkungen och saknar inte sin mamma för fem öre :( kan det bli mer Depp?!?!?!!???!?!
Nämen ni andra kan ha en strålande alla hjärtans jävla dag då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar