Sidor

måndag 2 februari 2015

Måndagsmys!!

Tänk vad dagarna bara försvinner. Jag kan få panik...
Helgen har varit riktigt härlig. Fast man önskar ju alltid att man fixat lite mer... Fredagens kvällsis intogs på café valvet i Sigtuna. Mums!! På lördagen gick vi ner och fikade, eller vad jag ljuger vi åkte faktiskt bil, på loppisen och fikade med Vanja och Co. Det var längesen vi sågs och tänk vad gott fika dom har där! Det är därifrån vi får fika på babycafét. Inte konstigt att det aldrig blir viktnedgång... ;P
På söndagen fixade vi lite här hemma och snart ska jag väl lägga ut en annons på blocket, dags att sälja bort vaggan och grejer. Tänk vad man köpt på sig prylar som gossen knappt använt... Jaja, vi hade iaf möjligheten att använda dom utifall att han hade gillat det...
I övrigt så har jag käkat rätt så mycket snask i helgen. Käkade typ inget fika alls och inget godis på hela veckan. Bra där!! Så nu ska jag försöka göra lika i veckan som kommer. Tror faktiskt att citronvattnet på morgonen hjälper till att hålla sötsuget borta. Typiskt att jag inte har några citroner idag då. Får packa oss ut i snön och gå ner till affären snart. Kan den här vildingen jag delar säng med ta sig en tupplur också. Han far omkring som en tok, drog tag i min arm och pruttade på den. Med munnen alltså. Det var så kul så kul. Och han är så söt när han ligger på mage och kollar på tvn samtidigt som han viftar med benen. Åååååhhhh!!! Så gulligt tycker mamman!!! Helt ointressant för övriga världen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar