Sidor

tisdag 10 februari 2015

Tjihoooo!!!

Tack Evelina för hjälpen med Tradera!!! Eftersom jag är en teknisk idiot så har jag inte satt mig in i det där med Tradera. Evelina var så himla bussig och ställde upp och nu har jag då en vas som är dösnygg!! Det är den gröna som vi hade det högsta budet på. Jag har dock inte gett henne nå kosing än, men det ska hon få så fort jag får kontonumret. Wihoooo!!!!
På önskelistan var egentligen den grå vasen som ser ut som en gubbe. Vet inte riktigt vart jag såg den, (på Google förstås) men på nåt sätt fick jag fram vasen på Tradera och blev sådär störd och manisk... Så nu när vi vann längtar jag tills vi tapetserat i köket och skruvat upp nya hyllor så den kan få stå där. Ååååhhh så trevligt! Tänker mig en ros i kruka och kanske nån mässingslykta som jag såg på lagerhaus insta. Egentligen vill jag ju ha dom där höga, krusidulliga från skultuna som syns på TV4 morgon som är ASSNYGGA, men dom får väl ligga på önskelistan ett tag... ;)
Annars då?
Jo det ska jag berätta!
Jag och Elliot tog oss i kragen idag och gick till kyrkis idag iallafall. Det var ju verkligen ett tag sen. Det var superkul att träffa våra kompisar! Började med att Kim och Tessan kom och så promenerade vi ner. Nu var det bara nollisar där och vi som gick förra terminen fick ju riktigt bautabebisar när man jämförde dom med den här nya kullen bebisar som börjat gå... Men det var mycket mysigare när inte ettåringarna var där, sorry, för nu fick vi ju alla plats vid borden och hjälptes åt om nån mini-mamma skulle ta fika och sådär. Ingen som satt inne på filten och fikade. Jättemysigt!
En lite "annorlunda" grej dock, var att på själva "sångstunden/samlingen" började prällen läsa ur barnens bibel och som avslut fick vi läsa en bön... Hmmmm... Jag har ju hört att det ska vara nån ny chefspräst som vill avveckla det där babycafét. Undrar om det var hon och att hon hoppades på att lite skrämseltaktik för att få en sån naturlig avveckling som möjligt...?
Jaja, nu har vi ju varit där så Elliot blir väl toksjuk, så det kanske ändå inte blir några mer kyrkisbesök den här terminen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar