Sidor

fredag 27 februari 2015

Nästan i mål!

Nu är det äntligen omtapetserat i lillfisens rum!! Wihoooo!!! Nu väntar jag bara på de där sprejburkarna så jag får upp lite tavlor och grejer på väggen i fina färger. Ska bli så kul att pyssla lite. Det blev ju verkligen stor skillnad!! Jag gillade tapeten från pip, men den rutiga är ju sjukt snygg med!! Kanske dyker upp nåt här på bloggen snart. Men tidigast måndag kommer ju färgen. Suck... Allt pga av ett tyg som jag beställt, som jag idag fick meddelande om att det var slut(?!?!?) så nu har dom äntligen skickat färgen då. Ja, så nu vet jag inte om jag får kosingen tillgodo eller tillbaka på kortet. Men det spelar inte så stor roll vilket, jag har sett hur mycket annat som helst som jag verkligen BEHÖVER på den där sidan... Suck, skulle vilja ha tiden att pyssla ihop allt jag vill också ;) skapamer.se och Tradera, mina favoriter för tillfället... Har förresten beställt cirkuslampan till Elliot idag. Ååååhhhh hoppas att den är så snygg som jag tror!! Annars vore det ju VÄLDIGT synd.... Men upp till en månad var leveranstiden. Shit alltså... Det där med väntetider är INTE min grej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar