Sidor

torsdag 12 februari 2015

Sova på mage...

Min lillgroda har börjat sova på mage lite då och då. Kan inte hjälpa det, det ser bara SÅ gulligt ut!!! Inatt däremot var det väl sådär gulligt... För det första attackammade han kl 21,22,23 02.30, 4,30 och sen kl 05.30 då räknas det som morgon. Men jag är jäkligt trött för det...
Men iallafall:
Han vispade väl runt där i sängen vid 4.30-amningen och lade sig på mage när han ammade. Mycket konstig stil. Men tydligen effektiv... Vart väl lite jobbigt, för rätt vad det var låg han med huvudet bortvänt och sov med patten som HUVUDKUDDE!!! Kanske inte så kul att ha en patte i king size kuddmodell. Väldigt platt dock. Utflyten i sängen. Jaja!!! Känner peppen smyga sig på. Peppen att tröstvräka i mig godis och kakor. Lär ju hjälpa föga... Jahapp. Snart 7.30. Dags att kliva upp snart. Idag kommer lite mammor på lunch. Vi ska bjucka på soppa o pankisar. Soppan snor jag DIREKT från Karins konstgrepp. Hon lade ut på insta. Vem vill inte bjuda på bästa soppan?!?! Hoppas jag gör den lika bra. Men får väl steka mycket pang-kakor utifall det blir flopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar