Sidor

söndag 15 februari 2015

Skithjärta!

ÄNTLIGEN är skitgårdagen över och jag mår faktiskt bra igen. Trött och sliten förstås, men inget mer magsjukande. Pepparpeppar. Blev orolig att gossen helt glömt sin trötta morsa, heeeela dagen var han med sin pappa. Kul verkade dom ha också... Skitunge... ;) nån liten dipp när han blev trött och jag var tvungen att amma honom lite. Sen somnade han och jag fick lägga mig i sovrummet igen. Men sen kom natten....
Åh herregud!!! Jag tror han legat med tutten i mun 7 av 8 timmar. Han kanske tog igen lite mammatid då istället. Och inte hade jag så mycket att ge heller... Mjölken sinade totalt, var väl lite vätskebrist. 2,5 kilo ner på bara några timmar. Bra på sätt och vis. Dåligt att det kommer tillbaka minst lika fort...
Kanske dags att kliva upp snart, men nu ligger gossen och sover så gott så. Lovar att om jag stänger mina blå, ja då blir det väl livat igen. Jag är SJUKT TRÖTT!!!
Tur att det bara var jag som blev dålig. Hoppas det inte kommer nåt äckel idag. Veckan som kommer ska vi verrrrkligen hålla oss isolerade. Vägra gå ut bland folk för bövelen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar