Sidor

fredag 20 februari 2015

Nu är den väck!!

Igår drog jag min äckliga lilla tand, den som absolut inte fyllde någon som helst funktion i truten. Skönt!! Mormor kom hit och passade gossen medan jag på darrande ben åkte till tandläkaren. Började lite skakigt med att jag körde fel, ner till vårdcentralen. Haha! Väl inne hos tandläkaren tog det 15 minuter blankt! Konsultation, bedövning, utdragning och några goda råd. Va?!?!?! Jag som var så nervös!!!! Kom hem helt vimmelkantig och lite chockad. Väääääldigt bedövad också. Lillfisen hade inte saknat mig en sekund... Typiskt, vad är det med den där gossen...??? ;)
Sen bakade jag nutella brownie till Fredriks mamma som fyllde år i onsdags. Hade köpt en ugnsform till henne i present som jag bakade i. Smart!! Och sån enkel kaka att baka sen!!! Receptet har jag tagit från Lindas Bakskola. En riktigt rolig sida att följa. Följer även på insta och fejjan. Som vanligt med skärmdumpar så saknas det ofta en liten bit av recepten, men efter gräddningen ringlas lite nutella över och pudra med florsocker. Mums!! Dessutom fick vi smörgåstårta, hur gott?!?!
PS. Jag försökte knäppa kort på den lilla läbbiga tanden, men den var väl för läbbig för den fastnade inte på bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar