Sidor

lördag 4 december 2010

Full fart....

...framåt!!!

HAHAHAHA!!!
(Butiksskämt...)
Men idag är det väl lite go i butiken iaf!
Älskart!!
Många som är ute o shoppar julklappar.
Själv är jag inte såååå stressad med mina klappinköp för jag är nästan färdig.
SKÖNT!
Eller TÅÅÅÅPPEN! som vi brukar säga ;)
Syskonens julklappar vart färdiga i typ augusti, så då var ju det värsta fixat :)
resten har jag typ lagt undan på jobbet, så jag köper väl hem dessa så fort decemberlönen
vågar visa sig på kontot.
När man har lite att stå i så här på dagarna, visst är det väl helt underbart att bara komma hem o finula helt ensam?
Kanske titta lite på tv o inte säga ett smack...
Ikväll blir en sån kväll iaf.
Kanske lite nachoschips med dipp o "Så mycket bättre".
Ska bli grymt skönt!!
Jobbar ju imöra med så jag ska då verkligen lägga mig i tid oxå...
Så jag kanskekanske tar en prommis med broddarna innan jag far.
Nej nu är lunchen snart slut.
Bästa att dra ut i butiken.

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar