Sidor

söndag 5 december 2010

R.I.P


Mina stackars fårskinnstofflor!!! :(

Verkar ju vara en slags sport i den här familjen att va först med att spy sönder dom...
Fy vad jag är IIIIRRRRITERAD!!!!!
Förra året var det Hampus som spydde ner ett par.
Inatt, fick visst inte sova heller, var det den andra snubben i detta hus som hade den stora äran.
Vart skitglad när jag väl fick ett par nya i höstas.
Men fick ha dom obefläckade i hela 2 månader då, ganska exakt.
Fy vilken dålig start på dagen!!!
Trött är jag oxå!

Nej men det är väl bara att klä på sig o dra till jobbet då.
Dagen kan väl inte bli SÄMRE iaf!?!?!?
Mors!

2 kommentarer:

  1. Hm, men gulliga du. Hur skulle livet se ut om man gick och tänkte på allt skrutt som ploppar upp ibland?!
    Klart att du ska vara ledesen över dina tofflor.
    Jag går ju runt och skäller på alla mina "godbitar" mellan varven, trots att man får dåligt samvete =(
    Men så är ju livet....upp&ner.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen upp o ner...
    Men det känns så himla orättvist när dom små liven råkar ut för dumma saker...
    Dom kan ju liksom inte hjälpa det.
    Och ett par nya tofflor kan man ju faktiskt hur lätt som helst köpa nya.
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera