Sidor

fredag 17 december 2010

Vilken morgon!!!

Gårdagen höll återigen på att sluta i diket!!
Hur kör folk egentligen?!?!?!

Nu är jag ju så TRÖTT på den här skitvägen till jobbet vareviga dag.
Så när det här hände blev jag sååå förbannad, och rädd såklart, så det första jag gjorde när jag kom fram var att skicka ett mejl till firman som ägde skåpbilen.
Hur farao kan man bara köra runt o strunta i om man råkar preja ner en o annan micra på vägarna!?!?!
verkar dumt att kolla i sidospeglarna innan man svänger ut på stackars hårt arbetande, nämnde jag sjuk i halsen oxå?, hederligt folk!
Sååå arg vart jag!!!
Knäppte ju även kort på bilen oxå, men som synes vart ju inte det den bästa bilden kanske...
Hahahaha!!! Surkärring???? Javisssssst!!!
Men ska man behöva stå ut med en massa skit heeela tiden, eller vad är det frågan om?!?!?!
Kan inte jag bara få en egen väg till jobbet?!?!?
Idag är jag ledig och har lugnat ner mig betydligt ;) men vad händer då?
Jo jag sabbar en sak som stod på hyllan ovanför sängen medan jag bäddar rent.
SUCK säger jag bara...
Vilken tur jag har ändå!!!
Pratade med pappa igår (var ju tvungen att höra om han fått julkortet ;) )
och han tänker hämta mig efter jobbet kvällen innan julafton.
Sjukt underbart!!!!!
Slipper vi stressa upp på julaftonsmorgon, vi är ju en sån här "modern familj" så när julen kommer ska man ju bara stressa runt i kåkarna ett evigt kaos... Jäkligt tröttsamt faktiskt!
Men då vart det lite mindre stressigt då och vi kan åka till mamma oxå i lugn och ro på förmiddagen.
LÖV IT!!!
Få se om jag kommer helskinnad till Maxi senare idag.
För det är dags för årets stora köttbulletillverkning.
Till JULBORDET hos farbror Lennart.
Längtar till julaftonskvällen när de ska inmundigas med hela släkten på pappas sida.
Tyvärr är det ju inte alla som är med då, men man får väl vara glad för dom som kommer!!
Men jag drar mig lite för att ge mig ut i det här ruskvädret...
Fy vad det snöar...
Kanske tar o tvättar nån maskin till först, innan jag åker...
Alltså jag fattar inte hur mycket tvätt en familj på 2 personer kan ha...
Helt sjukt jö!!! ;)

Nej dags att skärpa till sig!

morsning!!

1 kommentar:

  1. Haha, kanske bättre att vara surkärring än klimakteriekossa i allefall ;)
    Och självklart så borde du ju få en egen väg.....kanske nått att önska sig av tomten =)

    SvaraRadera