Sidor

onsdag 1 december 2010

Fadderdag!

I måndags hade vi då FADDERDAG jag och Emma! Mys hela dagen med aktiviteter som Emma fick bestämma.
Känns ju inte alltid så genomtänkt då hon i år ville Bowla.
?!?!??!

Har ju typ aldrig bowlat...
Men det är bara att bita i det sura. Får vara glad att hon inte ville till badhuset iaf. Tacksam!!!!

Vi började dagen med att steka American Pancakes. Till det hade vi äppelhonung. Nåt nytt som var riktigt gott!
vi var uppe i god tid, men kom ändå inte hemifrån förrän nästan 11.
Åkte till Bowlinghallen.
Där var det fullbokat HELA dagen. JAAAAA!!!! tänkte jag. Men så lätt kom jag inte undan. Det finns ju faktiskt bowling på Jernvallen oxå.
Typiskt! ;)
Men Emma blev så sugen på lite tacobuffé innan, så då passade vi på att luncha när vi ändå var vid American pizza place.

Hahahaha! Men det vart mest ost iaf...Hon är ju för härlig!

Men nu måste jag ha kommit åt nåt kortkommando eller så, för allt jag skrivit vart raderat. Typiskt! Jag fattar inte riktigt vad jag håller på med...Jag förlorade iaf bowlingen. Jag var så kass så vi bara behövde betala halva priset hahahaha!!!Det där med sport är inte min grej!!!

Morsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar