Sidor

söndag 28 november 2010

Årets julbad!

Gårdagens relaxbesök på Fyrishov var superb! Bra där Carro!!!
Vi hade bokat nån "badritual" som bestod av DIVERSE skrubbar, schamponeringar, mask, olika bastubad, bubbelbad, insmörjning o dyl.
Och en hel del snack ;)
Känner mig fortfarande len som en barnrumpa runt HELA kroppen.
Varför gör jag inte detta oftare?!?! ett lätt sätt att känna sig som en ny människa.
Ahhhh!
Efteråt gick vi o käkade sushi.
Det är ju lite lurigt med sushi alltså... man kan äta hur mycket som helst, efter en timme typ sätter paltkoman in. Höll på att svimma när jag kom hem för jag var så mätt.
I fredags köpte jag iaf mina gulliga tomtegubbar. Vart ju nästan 400 spänn!!! Så nu får det vara nog med julpynt för i år!
Men jag tycker dom är väldigt rara där dom står i hallen :)
Idag har jag iaf lärt mig ett annat sätt att lägga in bilder på bloggen (hoppas jag kommer ihåg ;) )så jag inte behöver lägga in bilderna på fb först. Jag suger ju verkligen på det här med datorer, men jag lär mig ju lite med jämna mellanrum iaf. Hahahaha!
Hjälp!!! vilket snöväder det är ute!!!
Tog mig ut på en (liten) morgonprommis för att testa de nya broddarna, men inte en enda gångväg var plogad. Så då vart det att gå en runda i kvarteret, i bilspåren.
Gick förbi för att hejja på Sara oxå.
Hon den rackaren ska ju till Sigtuna på marknad idag. Jag vill oxå dit, men idag ska ju jag till Järbo för kommande FADDERDAG i morgon.
Jag hade ju chansen att åka till Sigtuna för 2 veckor sen, men då fick jag ju lov att ligga i fosterställning och koma ett dygn till följd av en VÄLDIGT blöt vinkväll hos Linda ;).
Men kanske dags att skärpa till sig då...
tänkte ju hinna sy lite kuddar innan jag drar...

Mors!

1 kommentar:

  1. Å är det cervera tomtar som pryder ditt hem tros?
    Tyckte mig ana dom där....
    Fint som snus blir det ju =)
    Här är det tradition, att var år införskaffa 1 ny jul prydnad...
    Men i år har det inte köpts någonting ännu, får se när det ska hinnas med ;)

    Kram!

    SvaraRadera