Sidor

måndag 22 november 2010

Men åhhh!

Det ligger en liten dogge, o bara glor ut mig, i soffan.
Dessutom bara gnäller han oxå.
Tycker väl att jag är den tråkigaste människan som finns just nu...
Men så kan det vara ibland! HAHAAHA!
Hur skulle det vara om man fick VAD:a ( vård av dogge) ibland?
Det skulle va nåt det, jag tror bestämt att han lider av kronisk uttråkning.


Igår flyttade Carro o David in i huset iaf! Wihooo!!!!
Det kommer bli så sjukt bra när allt är klart!
David har gjort en plankfondvägg, som är sjukt snygg, i sovrummet. Vitmålad. Och trägolvet vart oxå vitmålat. Så snyggt!!!


Direkt när jag kom hem från jobbet igår hoppade Fredrik in i bilen o sa att vi skulle dit på fika.
Där var det fullt hus med folk som hjälpte till med flytten. Världsrekord på uppackning av flyttlådor kanske...


Själv gjorde jag INGEN nytta. Provsmakade upp en låda choklad, tröck i mig en bautabulle o käkade 2 sorters paj.
Fick den stora äran att rädda en stekpanna förstås.
DET TOG TID!!!
Hahahaha!!! Carro är tydligen av den sorten som INTE sköter sina belagda pannor så bra, om man säger så... ;)


Men jag är GRYMT imponerad!

Det var en Matador från Hackman. Totalt utbränd. Så jag kokade ur den med en diskmaskinstablett.

Hjälpte inte.
Så då tog jag i med hårdhandskarna...
Fram med svintolådan o börja gnugga.


INTE EN REPA I BELÄGGNINGEN!!!!


IMPONERANDE!!!


Och den vart så gott som ny! På vissa ställen gick det helt enkelt inte att få bort, men i stort sett. Hoppas att hon kokar nån sås eller nåt så kanske det kokar bort ;)




Nej kanske dags att ta sig i kragen... Nu vart det en sån där slömorgon igen... Men jag vill ju passa på att slappa lite såhär sista dagen på väldigt länge som jag börjar 12. (Fast iofs är jag ju ledig imorgon, så jag är ju bara lat egentligen....) F r om onsdag börjar jag ju 9.30 igen. Har ju varit grymt bortskämd ett tag... ;)

Morsning!

1 kommentar:

  1. Men OJ, inte visst jag att du var en stekpanne räddare =P
    Jag som har tagit livet av flera stycken =(
    Men dom ligger ju på soptippen......här får det flytta in nya titt som tätt i stället =)

    SvaraRadera