Sidor

söndag 21 november 2010

Snacka om blandning...

Dagens låda bestod av: Tacofärs, från gårdagens middag fixad av Fredrik, och nudlar med wokgrönsaker, från fredagsmiddagen. En skvätt ketchup vart det oxå.
Funkade väl.
Sen såg jag minsann att Linda hängde på Jensas o tog sig en specialsallad.
Vart liiite avis kanske... Lätt min favoritsallad.
Ja, men jag får väl klämma i mig en sån när jag kommer till viken nästa gång då!
Lagom till jul...
Undrar om Fredrik tänker laga middagen idag med.. ;) Skulle ju va fint alltså.
Annars hoppas jag på pizza...

Mors!

2 kommentarer:

  1. HAHA, som om jag gjorde det med flit!!
    Jag har en sån där äppel klyft grej, som man trycker ner över äpplet och så vips har man 8 härliga klyftor att lägga direkt ner i pajformen.
    Men den här gången var äpplena väldigt färska och bara sprutade upp fullt med äppel saft, rakt i ögonen.

    Men visst, det blev ju inte värre än när jag skulle shoppa sist och höll på att sväla ihjäl. Då glömmer man lätt att man har allergi...eller hur?!
    Jag fick vända bilen hem igen, eftersom läpparna svullnade upp och jag kunde inte stänga munnen.....MEN så går det när man är glupsk och gapar efter mycket ;))

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men fy! stackars dig!!!
    Fast svullna läppar så man inte kan stänga den är ju väldigt inne nu har jag hört... ;)
    Du kanske ska öppna salong o ta bra betalt. Injicera lite äppelsyra i truten på folk...
    Bara en lite idé så där... :D

    SvaraRadera