Sidor

lördag 27 november 2010

Julpynt...

...för hela slanten!
Vart kanske väckt liiiite tidigt idag.
Upp o pynta!!!!
Snark! Men nu så är det klart.
Bara till att mysa i sig lite choklad så jag är extra fyllig o härlig när jag ska träffa tjejjorna på relax inne i stan. Gulp!! Se upp för valrossen!
Men innan det ska vi hinna in till stan, hälsa på Freddes mormor, till net on net ( vad vi nu ska göra där?!?!?! för Fredrik får inte köpa fler fula tekniksaker som står o är fula här i huset!! fy vilka fula grejer han satt upp i rummet!! kanske sätter ut en bild på eländet. Ser ju ut som en ungkarlslya!!! USCH!!! ) sen på Ica. Ska försöka hinna sy lite kuddfodral oxå... Ska va i stan igen halv 4. Känner mig liiiite stressad kanske.
Menmen, jag är ju 2 dagar på raken igen om 2 veckor så jag får väl hinna med en massa då då. SUCK!!!!
Ja så det är väl bara att rycka upp sig o dra nu då...

Mors!

1 kommentar: