Sidor

söndag 7 november 2010

Tänk om man fick va ledig...

... i detta härliga väder.
Fy vad fint det ska va jämt när man jobbar :( Surgubbe.
Men på tisdag, dååå smäller det!!! Då ska jag o Annie dra till Thun´s.
Det är ju typ Ullared i miniatyr... fast det är kanske inte lika billigt.
Men skit i det, det blir kul att åka dit iaf!
Och hoppas att jag tar mig i kragen och syr mina nya kuddöverdrag snart!!! Det är på tiden. Är nästan sugen på att ta en sväng förbi Olsson´s tyger igen. Det fanns ju ungefär hur mycket fina tyger som helst där. Kanske jag blir periodare på soffkuddar nu... HÄRLIGT!! :)

Vi har nästan lyckats med varorna iaf!! Wihooo!!! Var verkligen ett BERG!!!! Skönt att slippa ta tag i det imorgon, för då kommer det väl mer kan jag tänka mig.
Tiden verkligen bara rusar iväg när det närmar sig jul.

Visstja!! får inte glömma att ge Carro 200 spänn. Gör det på en gång så är det klart sen.
Mors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar