Sidor

fredag 5 november 2010

Ledig fredag...

... och hostig och bedrövlig.
Suck!!!
Har iaf städat lite, tvättat och bytt sängkläder så nu får jag faktiskt lov att läsa mina nya böcker. :)
Vad fort det gick att få hem dom!!! Och inte var det dyrt heller! Under 300:- för 4 pocket och en inbunden bok.
Lövly!!!
Men fy hur jag känner mig i halsen, kanske får ta o kurera mig med lite vitaminer.
Och i morse vaknade jag med jordens skallebank efter att ha sovit i 12?!?!?! timmar. Jajaja! lägger mig o läser lite o ser om det går över. Kanske lär dra till ICA o köpa lite Cola Zero. Det är jag nog totalt beroende av. Idag är det ju fredag= början på helgen. Helg= tillåtet att dricka Cola. WIHOOO!!!!
Idag ska Fredrik tydligen köpa någon båt??? hjälp!!! hoppas verkligen att jag slipper simma ut o bogsera in den i sommar. Den var VÄÄÄÄÄLDIGT billig... Jag frågade om den hade motor, men då fick jag onda ögat och ett väs: "ja det är väl klart" HAHAHAHA! Ja men ursäkta mig att jag undrar efter hans finfina telefonköp på Blocket. (läs ironi) HAHAHAHA!!! Ja då kan ju alla grabbarna ta en varsin båt när dom fiskar då. Toppen!!!Kan vi inte köpa nya tapeter istället?!?! Vi har verkligen olika prioriteringar :)
Nej nu ska jag läsa lite fjortisböcker ;)

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar