Sidor

fredag 5 november 2010

Mina lyktor förresten :)

Dom är ju klara sen en tid och i lördags köpte jag ju den där ljushållaren till den stora lyktan. Var ju heeelt bombis på att de sskulle vara lika, men som en massa kunder som handlar på mitt jobb, så hade jag kanske kommit ihåg fel. Men den som fanns var ju oxå fin. Och jag väääägrade ju fråga om hjälp, så jag får helt enkelt skylla mig själv...



Den där röda färgen var ju ruskigt jobbig att får bort alltså...





Det vart ju inte perfekt, men det duger gott! och så tycker jag att dom iaf känns bättre nu än när dom var röda... Borde kanske putsa glasen lite... ;)

2 kommentarer:

  1. Men hejjsan!!
    Såg ju att du satt klistrad på min blogg sida, men när jag var in där så kunde jag inte hitta någon blogg till dig =(
    Men kul, då har jag en till blogg som ska gillas då alltså ;)

    Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Men vad lustigt... jag fattar inte riktigt, men jag tycker det är nåt konstigt med min sida... Måste fråga bloggexperten ett kvarter upp. Säger jag jämt iofs, men vi har bara annat för oss hela tiden... Ja mycket mysko.
    O stackars dig som får läsa detta dravel... ;)

    SvaraRadera