Sidor

tisdag 16 november 2010

BURR!!

Ja det här med vinter är väl inte direkt min grej...
Men det är helt klart Hampus bästa.
Hahaah! Han är inte klok o vill nog helst flytta ut när det börjar snöa.
Nu står han ute på gården o bara vill att jag ska ut o leka lite.
Men det hinner jag ju inte, dra till jobbet är det som gäller. Tur attFredrik kommer hem snart så de kan ägna sig åt lite snöbollskrig ;)
Lär ju hinna till macken oxå o köpa frulle. Har ju inte direkt varit så sugen på det de senaste dagarna, men nu hade vi inte ens en liten macka eller nåt här hemma. Typiskt!
Jag skulle ge ganska mycket för att va hemma o bara mysa ner mig i soffan nu, men jag får väl göra det när jag kommer hem. Och imorgon får jag helt enkelt kliva upp i tid, så hinner jag innan jobbet. Då börjar jag ju 12. Götttt!!!
Nej! mors!!

2 kommentarer:

  1. Du får helt enkelt emigrera till Smålandet =)
    Här är det sjukt trist, ingen snö ingen riktig kyla =(
    Janeth längtar efter lite norrländska känslor....mer än mina egna då alltså.
    Ola tycker att jag är riktigt störd....men å andra sidan så är han ju inbiten Snållänning.....OJ, hm...Smålänning ska det ju så klart stå, och dom hatar ju snö!
    Trevlig tisdag på dig!

    SvaraRadera
  2. HIHIHI!!! snållänning!!! >.<

    SvaraRadera