Sidor

tisdag 16 november 2010

Usch!

Men FY vilken äcklig sallad jag panikhandlade i morse. URK!!!
Tur att jag även stoppade ner ett par bananer.
Usch o fy!!!
så nu längtar jag tills jag kommer hem o kan stoppa i mig nå gött. Får hoppas att Fredrik handlat hem nåt förstås. HAHAHA!
Jag hinner INTE efter jobbet iaf, för jag måste hem till "Halv åtta hos mig". Missar ju alltid början. Iofs kan jag ju numer kolla på tv4 play, men det har jag tydligen glömt... Senil!!!
Näpp! nu får jag ta o rycka upp mig o gå ut i butiken.

Morsning!

3 kommentarer:

  1. Mohaaaaa, nu ska vi se vad du sa.....en missnöjd person som inte kunde knipa ihop =)
    Japp, visst var det så och den här gången(igen) var det ju lilla söta mamma!
    Undrar bara varför jag bryr mig fortfarande?!
    Då blir jag ledsnare när det är andra som säger dumma saker.
    Men dom brukar jag ju oxå kunna dissa ;)

    Hoppas nu att din lilla gubbe hade handlat när du kom hem =)

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Tror du att han hade? Näpp!! Fick gott åka till affären o köpa korv med bröd OCH missade HELA "halv åtta hos mig".
    Det blir inte alltid som man tänkt sig... HAHAHA ;) jämmer och elände

    SvaraRadera
  3. HAHA, stackars dig =P

    Kramkram!

    SvaraRadera