Sidor

torsdag 18 november 2010

Mackan i handen...

... och jag äter den visst helt gladeligen!
Vart tog min nyttighetsperiod vägen!?!?!
Det är den där helgen som sabbat det för mig!
Typiskt!

Men nu har jag läst alla böcker iaf, så nu är det bara att börja röra på sig igen.
Så då kanske jag skärper mig på köpet. ( HOPPASHOPPAS!!!)
Jag som laddat med underställ o allt...
MMMMM skulle gladeligen ta mig ett glas Oboy oxå. Men jag står emot.


Idag väntar vi så sjukt mycket varor på jobbet. Jag blir nästan lite nervös...


Igår startade Fredrik min nya lur, äntligen!!! HAAHAHA! det känns som att jag tittat in i en dimma tidigare ;) och så är det ju blixt på den nya oxå. KANOOOONIS!!! :)
LOVE IT!!!

Fast nu tycker jag lite synd om Fredrik... för egentligen borde ju han ha den istället. Jag är ju så katastrofdålig på teknik, så jag behöver ju egentligen bara ha en lur som man kan ringa med. Kanske knäppa lite kort. Sms är ju bra oxå....

Men han tänker väl iaf beställa den vita, FÖRSTÅS.



Idag tog jag mig i kragen o drog fram min ansiktsmaskin igen. Var ju verrrkligen ett bra tag sen jag använde den sist. Jag funderar på om jag skulle ta o beställa nån ny creme till den, men det är ju lite meckigt. dagcreme är ju snart slut så jag borde. Och då ska jag passa på med en med AgeLOC i. Få se om jag blir slät som en barnrumpa i fejjan. Knappast troligt!!! hahahaa!!! :D



Oooops! Undras vart doggen tagit vägen?!!?!? satte ju inte på han nåt koppel. Dags att dra ut på Hampusjakt ;)



Mors!

2 kommentarer:

  1. Här sitter en som vräker i sig knäckflarn och blir förvirrad utav ansiktsmaskiner som skapar barnrumpor i fejjan??
    Jag måste ju ha missat en väldigt viktig sak ;)

    Kramkram och hoppas att Hampus jakten blev lyckad!

    SvaraRadera
  2. MUMSSSS!!!
    Ansiktsmaskin = dålig investering för min del... använder den typ aldrig och så funkar den nog iaf inte på mitt trötta nylle ;)

    hampus stod som vanligt i grannens kompost o mumsa... Suck :)

    SvaraRadera