Sidor

tisdag 23 november 2010

Men nu så!

Gick ju snabbt det där!
Och in på ICA hann vi oxå....
Det fanns ju jättemycket grejjer på Växtriket som jag kunde pynta Veronikaskålen från RBA med. Det var lite svårt att välja bara...
Som vanligt tycker jag ju att "more is more" och fick hejda mig lite...
Men hela 5 hyacinter OCH en liten jul-en fick plats.
Längtar tills de blommar!!!
Roligt att det fanns en liten värmeljusstrut :)
Satte den 6:e hyacinten i en vanlig stor Marimekkoskål.
Jag ÄLSKAR ju mina Marimekkoskålar, men ja, ibland behöver man faktiskt en större.
Jag tycker det vart lite mysig jag ;)








Nej nu måste jag göra mig iordning för att åka in till stan o träffa Sussie ;)
Morsning!

2 kommentarer:

  1. Å tips gillar vi ju....jag har ju bara godis i mina marimekko skålar.
    OCH så tjusiga blom arrangemang =)
    Här längtas det oxå efter jul och advent dofter!
    Men skrutt väder är det, bara regn och rusk!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar tyvärr oxå mest ha godis i mina skålar... inte bra för min kroppsform...
    Men gott ;)
    Men våga vägra skitväder!!!
    :)

    SvaraRadera