Sidor

tisdag 23 november 2010

Se upp i backen...

... annars kanske Muris knuffar dig av gångvägen!!!
det var exakt vad som höll på att hjända imorse på min morronprommis...
Oooops!! Sorry!!! :D
det var en tantracka som råkade smyga sig upp bakifrån o skulle springa om på vänstersidan PRECIS när jag tänkte gå över vägen.
Ja så hon höll ju på att få sig en tur ut i gatan hon med... Synd för henne!!! HAHAHAAHA!!! stackaren!!!
Och väldigt pinsamt för mig. Jag får väl ta o se mig för!
Igår, efter jobbet, drog jag upp till Gränby o köpte mig ett par broddar till jympadojjorna.
Vilket MECK!!!!
Köpte strl 38-41. Kan ju inte vart rätt alltså!!!
Har strl 38 på skorna, men dom där jäkla broddarna for omkring o vägrade sitta på plats. Vart ju livrädd vid varje möte att de skulle skjuta iväg som en projektil o slå ner nån intet ont anande stackare. Uppe i salnecke fick jag ju nog o resolut satte mig i lekparken. Drog av mig skorna o verkligen tröck ner broddarna över halva foten. Vilket resulterade i blodstopp i stortårna, o en långfingernagel som bröts bakåt 2(!?!?!?) ggr men vad gör man inte?
Sen vart det ju som luftfickor under skorna då, mellan brodden o sulan, som blev snöfylld.
Säger bara en sak: Släng er i väggen Reetone-skor. Inga minipilatesbollar i världen kan mäta sig med riktiga isbollar under foten. Undras hur många % mer förbränning det vart på en timmes promenix...
HAHAHAHA!!!
Ska nog köpa ett par mindre broddar helt enkelt, för man fick ju ruskigt bra grepp om gatan. Så det var perfekt. Slippa sendrag o stukningar är alltid ett plus när man är ute o knatar.
Är ganska nöjd som kan lyssna på Spotify medans jag gör annat på datorn. Men jag borde lära mig lite bättre så jag slipper byta låt HELA tiden. Men med min tekniska talang är det nog liiite för mycket begärt...
Nu ska jag snart dra till Enköping o växtriket. Ska köpa lite pynt till min nya Veronika-skål som jag ska plantera hyacinter i. Hoppas att det är extra mycket doft på dom jag köpte.
HATAR hyacinter som inte luktar nåt!!!
Carro ska oxå med. Härligt!!!
Nej men!!! Nu kom nästa låt automatiskt. Undras hur jag lyckades... Ja snart så är jag nog kanske lite teknisk ändå... Om än omedvetet kanske iaf ;)
Nej dags för champinjoner o ägg till frulle.
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar