Sidor

lördag 13 november 2010

Ledig helg!!!!

En helg som det inte skulle hända så mycket på, men det blev det snart ändring på!
Har städat undan lite nu på morgonen i väntan på att pappa och 2 syrror som ska komma.
Undras vad vi ska hitta på... tänkte dra med dom till Thuns (vart ju inget åka dit i tisdags för snöstormen) för att kolla efter en jacka.
Men Emelie var sååå snäll att följa med mig i går på Gränby och där hittade jag en superfin jacka. Likadan som Emelies, men det gjorde inget sa hon.
Och så blev det mycket!!!! billigare än den enda jackan som jag kunde ha, av alla jag testat.
Så då tjänade jag ju 3200 spänn!!! HAHAHA! vilken tur!!! för det börjar verkligen sina i plånkan!!!
Men då kan jag ju spara lite pengar tills den kommer på mellandagsrea.
Smart!!
Kanske att jag måste köpa thermo-byxor oxå, så att jag kan va ute lite i vinter. Och vinterskor... Usch! jag hatar vinter!!!
Ikväll sen då, då blir det till att åka in till stan o dricka vin hemma hos Linda. Det var verrrkligen inte igår!
Imorgon blir det julmarknad på Steningeslott med Nicke o Annie.
Ja och sen var ju den helgen över...
Det går alldeles för FORT!!!!

Snart har jag läst alla mina fjortisböcker iaf. Skönt, för då kan jag ju ta tag i mina morgonpromenader o så. För fy sjutton vad jag har läst nu. Nu fattar jag inte direkt vad det var som var så kul, men det är ju bäst att läsa klart så har jag det gjort...

Vad roligt med vår nya dator! nu sitter jag o skriver SAMTIDIGT som jag lyssnar på spotify. GULD!!!
Passar väl på att spela Millencolin, Same old tunes, medan Fredrik är ute i garaget o städar ;)
Alltså hjäääälp vad man kan få lite pinsamhetsångest... VAD HAR MAN EGENTLIGEN HÅLLIT PÅ MED I SINA DAAAAR!?!?!?
Men om 20 år kanske jag sitter här o funderar på vad jag höll på med i 30-årsåldern oxå... HAhahaha!!!
Tänk vad viss musik o vissa dofter är så starkt förknippat med vissa människor o händelser...
Ja men skööönt att man inte är 14 fortfarande iaf!!! PHUUU!!!! o inte 20, 25 och 26 heller... hahahaha!!!!



mmm!!! vad gott det ska bli med lite viiin!!!!
Hoppas pappa o dom orkar åke med mig till systemet o köpa lite till ikväll... :)
Jag är kanske lite dålig på att aktivera mina gäster, iaf med rolig sysselsättning...

Nej! kanske borde läsa några sidor i den sista boken så den blir färdig nån gång....

Morsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar