Sidor

torsdag 25 november 2010

Kan man få sitta inne o uggla tack!

Hur farao ska det gå att åka till jobbet idag!?!?!
Blir jäkligt spännande iaf!
På hemvägen igår höll ju bilen på att krascha oxå...
Det vart väl lite för fuktigt under huven eller nåt, för den hostade o hackade nåt hemskt!
Konstigt! Men jag úndrar om den verkligen är värre i år än förra året...
Det är ju ganska lätt att råka förtränga sånt här trist.
Men jag vet ju att den var jobbig i början av förra vintern oxå.
jag säger bara: Lycka till!! :D

Tisdagens middag med SusieQ var ju strålande som vanligt!
vi tänkte gå på Katalin först, men där var det ju fullt, så då vart det Brasserie Höganäs ist.
vart en pasta med Scampi för mig, vitlöksbröd förstås och en härlig dessert med äpplen, kanelkola, vaniljglass och sockerkakskrutonger. Liiiite gott kanske!!!
Drack vin till, så det vart bussen hem då.
Kan ju lova att jag borde packat ner broddarna. Vägen mellan busshållplatsen och oss brukar ta 5 min kanske. Då tog den 20 minuter. BLANK IS nästan hela vägen hem.
( Ja det berodde inte på vinet om det nu var nån som trodde det ;) )

Väl hemma med paltkoma o sockerstinn skulle jag försöka sova då...
Gick inge vidare. Och Fredrik snarkade som en tok oxå.
Så jag var ju helt slut när klockan ringde.
Nu börjar jag ju 9.30 igen om morgnarna.
Lite skillnad kan jag lova...
Så igår gick jag i säng tidigt och somnade som en stock.

Dags att trycka in lite i truten o dra till jobbet då.

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar