Sidor

torsdag 2 december 2010

Varning för pajuppkastning!!!

Hur vimsig kan man vara!?!?!
Igår på lunchen skulle jag käka paj som jag köpte i tisdags. Inget mer med det...
Skulle ta fram den ur kylen, ingen paj!
Hade visst lagt den bakom kaffebryggaren på spisen i tisdags.
Kul!!! bara legat framme i 24 timmar i rumstemperatur... Men jag öppnade den och den luktade ok så jag värmde den o petade ur skinkbitarna. Sen fick jag lite lite ångest att jag skulle få en rejäl pajuppkastning, men som tur var för mig o arbetskompisarna så uteblev det.
Efter jobbet skulle jag hämta mitt paket från Nuskin.
Äntligen!!! Behöver verrrkligen min nya ansiktskräm, för torrsprickorna i fejjan är inte att leka med... Läs krackelerad ;)
Stanna vid affären...
Ingen plånka!!!
SUCK!!!!
Hade glömt den på jobbet.
ÅÅÅÅHHHH!!!!!
Vad tänker jag på!?!?!
Får se till att ta med mig plånboken hem idag!
Och vad händer om det är poliskontroll och man inte har körkortet med sig?
Nej! får ta o leta efter passet, kanske det blir lite förmildrande om jag iaf har det med mig...
Dubbelsuck!!!

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar