Sidor

tisdag 7 december 2010

Imponerande!

Jag kan inte fatta det!!!



Orkideér är ju fööör konstiga!!!

Först är dom jätte fina när man köper dom, så vissnar dom o blir pinnar.
Sen råkar man glömma bort dom i lillarummet (som jag bara förtränger o aldrig vill gå in i för det är så stökigt) och pupp!!! Ett år senare ( har väl vattnat nån gång per kvartal ;) ) står det en blommande skönhet därinne....
vad säger man!?!?
Det är snö o kallt ute, inte så varmt i lilla rummet, för där är vi ju aldrig, ja då går det bra att växa på sig.
Varför inte i somras? När jag var sååå duktig o gav växtnäring o skötte mig exemplariskt...

Men kul iaf!

Nu får den byta ut den tråkiga pinnen som står i sovrummet ;)
Jag har redan en liten vit som oxå bestämt sig för att börja blomma igen, så de blir en
perfect match!

Idag är jag LEDIG!!!
Sååå skööönt!!!

Efter 7 dagars arbete blir man verrrrkligen trött i kolan!
Kanske inte i vanliga fall, men nu är det juletider o det är inte bara sig själv man ska hålla reda på. Det är härligt att tiden går väldigt fort så här kring jul iaf. :)

Ledig i helgen oxå. Ska bli så skönt!!!
Kanske får lite mer att göra då, eftersom jag INTE tänker göra nåt måstegöra idag.
HIHIHI!!!
Jag o Sara ska ta oss en prommis kring byhåla.
Hör o häpna, men Hampus FÅÅÅÅR följa med idag ;)
Jag ska hämta 2 champagneglas på Fabriks som jag tydligen får gratis?!?!?
TACKARRR!!!
Har väl samlat ihop lite bonus där då...
Sen ska jag göra nån variant på lussebullar.
KANSKE!!!
Har ju utlovat bullbak ett par veckor nu...
Men det kommer när det kommer... ;)


Nej, kanske dags att leta reda på min asfula, men otroligt varma jacka som hänger i tvättstugan någonstans.

Mors!


2 kommentarer:

  1. Se där ja, det var samma lika här....men här fick vi vänta 3!! år innan en av orkideerna blommade....toppen kul är det ju när det händer =)

    SvaraRadera