Sidor

torsdag 9 december 2010

TRÖTTLUVA!!!

Det är ju dags för DEN tiden i månaden...
Har varit vaken ett par timmar redan, heeeelt slut!
Min vanliga "piller-cocktail" Hjälper tydligen inte idag :(
Jag är ju bara för dumsom inte bokar tid hos läkare och får nåt riktigt utskrivet...
SUCK!!!
Har sovit med vetekudden på magen, men det hjälpte inte heller.
Jag får ju ofta rådet att skaffa barn, för då brukar ju dessa plågor upphöra.
HELT fel anledning till att skaffa barn tycker jag då....
Aja!!!
jag passar väl på att visa vad jag hittade för tjusigt med Emelie på Gränby igår ;)

Ett tjusigt hjärta som jag hängt på skåpet i hallen :)


Och en grej jag hängt på gardinen i vardagsrummet.
Det är både stjärnor o hjärtan på rad.
Himla tjusigt! Och lite roligare eftersom jag inte tänker byta till julgardiner i år.
Men det är väl snyggt med lila (eller vad det är för färg, vinröda kanske) till jul?!?!!
Tycker jag iaf!

AAAAHHH!!!
Nu vart det paus i det onda i magen. GÖTT!!!! då ska jag panik power napa ett tag så KANSKE jag står ut med den kommande dagen.

SNARK!!!


2 kommentarer:

  1. I löööööv hjärtan, jättefina!
    Pusssss

    SvaraRadera
  2. Annelie Walfridsson22 december 2010 kl. 00:02

    Det där med att skaffa barn skulle göra det bättre, BULLSHIT säger jag bara. Det blev 7 resor värre... NU har man mensvär både vid mens OCH vid ägglossning...;-)

    SvaraRadera