Sidor

onsdag 22 december 2010

Men ojsan!!

Stod visst på schemat igår att jag slutade 18.00
Hahahaha!!! hur skönt var inte det?!?!?!
Och hur kunde jag ha missat det?!?!?
Och till råga på allt fick jag gå kl 17.
så skööönt!!!!
Man är ju kanske liiite sliten för tillfället....
Så jag bara rusade ut i bilen o skulle dra hem...
Då var det ju jordens kö UT från parkeringen.
SUCK!!!
Satt 35 minuter i bilen o skulle försöka komma ut.
Efter en kvart kom jag på att jag glömt julklapparna till Fredriks familj på jobbet.
DUBBELSUCK!!!!
Vägrade ju bryta kön o börja om från början.
Så nu blir det till att slå in klappar ikväll oxå då.
Eller så får Fredrik göra det själv ;)



Så här vart syskonens paket.

Dom här paketen är inslagna med SANN KÄRLEK OCH OMSORG!!!

SÅDETSÅ!!! HAAHAHA!!!

Fy vad kallt det ska vara då... Värmepumpen pallar inte när det är för kallt. idag är det visst fööör kallt. -26. Så elementen och golvvärmen går för fullt, men det verkar ta lite tid för dom att komma igång ordentligt. BURR!!!

Nej nu ska jag göra mig iordning, måste hinna tanka innan jobbet oxå. Så jäkla drygt, kallt o dyrt.

morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar