Sidor

måndag 20 december 2010

Vilken helg!!

Fredagen började väl inte direkt som en 10-poängare, med trasiga grejjer o allt....
Men när jag väl tog min trasiga kropp till Maxi i Enköping hände det!!!
Lämnade in min travkupong och lottokupong för rättning...
TATAADADA!!!!
hade vunnit 2900:-
VA?!?!?!?! hur är det möjligt?!?!?
tog 2 nya då, så jag cashade ut 2700 spänn!!!
Synd att jag var själv för jag hamnade ju i typ chock!
Sen handlade jag det jag skulle på ICA, drog till Mians scrapbooking sen var ju typ pengarna slut.
Hade lite kvar som jag handlade ut de sista julklapparna på jobbet för.
SKÖNT!!!
Det är inte billigt med pappersslöjd alltså!!!!
900 spänn för lite papper o klister.
OMG!!! men för mig vart det ju gratis kan man ju säga!!! ;)
Ja så nu bara måååste jag ju göra julklappsetiketter till alla paket...
Började i fredags kväll, men har bara lyckats knåpa ihop 9 st... det verkar ta liiite tid kanske.
Men det är mysigt, även fast resultatet ser ut som en treårings verk ;)
Men man måste väl få lära sig, Rom byggdes inte på en dag!!!
(Intalar jag mig själv... )
På Lördagen var det dags för Evelinas 30-års kalas!!! Wihooo!!!!
Det var sååå roligt att träffa mina fina kompisar!!!
Tyvärr vart jag så totalt dunderförkyld på vägen upp, så jag orkade inte vara kvar så länge. :(
Vi åkte hem redan före kl 22. Fick feber o allt.
Hoppas jag inte smittade nån stackare...
Började redan på jobbet med nysningar stup i kvarten.
Tänk att det bara pluppar upp.
Ja så igår var jag ju skapligt sliten, trots att vi var hemma strax efter 23.
Men under dagen lättade trycket i näsan. Skönt!
Det är ju aldrig härligt att jobba när man är kass...
Lade mig i väldigt goood tid igår kan jag lova.
Men är helt slut nu iaf...




Nej nu ska jag ta o skynda mig till jobbet, lär ringa lönekontoret IGEN...
varför säger man att det ska fixas när det inte gör det?!?!?
Då är det väl lika bra tatt säga att det INTE kommer fixas förrän nästa lön...
Tröttsamt!!!!
Morsning!!!

2 kommentarer:

  1. Fanken va kuuul att du vann stålar=) Grattis!!!
    Tack söta du att ni kom i lördags trots förkylningen... Love u!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! ja dunderförkylningen kom ju på vägen upp... Men vi hade såklart kommit upp iaf. Vare sig ni ville bli smittade eller inte ;)
    Hoppas att ni hade superkul hela natten!!! Det blir en uppdatering 2011 ;)
    <3

    SvaraRadera