Sidor

lördag 25 december 2010

Slut som artist!

Hemma igen då.
Känns konstigt att julen är över...
Varför ska det vara sån stress över just julafton?
Man blir ju helt slut...
Jaja... det är väl bara att säga som jag alltid gör:
nästa år, då ska jag börja med allt i tid minsann.

Men hur det än är, så blir man ju aldrig riktigt färdig..
så egentligen kan man väl bara skita i att försöka bli klar?!?!

Har precis betalat räkningarna.
FETT TRIST!!!!
Så nu var det ju inte många korvören kvar på kontot :(
Tror Fredriks konto kan få vara vårt konto resten av månaden ;)
För mitt konto räcker nog bara till bensinen fram o tillbaka till jobbet.
Ja det är ju för trökigt alltså!!!!!
Men jag får väl vara glad att jag iaf slipper till jobbet.
Jag känner mig såååå optimistisk...

Nej men om man skulle ta o käka en mandarin kanske då, försöka syra ut allt godis man stoppat i huvet i 2 dagar.
Eller så kanske jag klämmer en marsipanboll som min faster skickade med.
Eller kanske flera...
MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar