Sidor

söndag 12 december 2010

Härliga helg!

Gårdagens julbord resulterade i riktig paltkoma vill jag lova!
Favorit är ju varmrökt lax och Janssons frestelse.
MUMS!!!!
Kan inte fatta vad fort tiden gick mellan 18 och 22.
Med ett ständigt intag av mat...
Rullade hem utan bilen ;)

I morse vaknade jag strax efter 7.
Vad tröttsamt det är!!!
För jag är ju verrrkligen trött oxå. Så jag går omkring i halvkoma mest hela tiden och inget vettigt blir gjort.

Fast vi har faktiskt vart till Steninge slott med Nicke o Annie.
Vi hoppade över Sigtuna den här gången.
Annars så hör ju det ihop lite när vi åker till de där krokarna.

Nu till beviset på att jag är helt hjärntrött:
Orkade inte ens handla en enda liten pryl?!?!?!
Jag borde nog ta o läggas in för observation...
När hände det senast att jag inte hittar nåt där?!?!?!
Hahahaaha!!!


Nej nu ska jag tvätta lite och sen funderar jag på om det inte är dags att jag kanske virkar en liten mormorsruta kanske.
Kommer ju ALDRIG bli färdig med min filt... SUCK!

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar