Sidor

tisdag 7 december 2010

Hjeeeeeelp!!!

Nu har jag då gjort nåt!
Biter mina naglar av nervositet....
GULP!!!!
Jag har gjort egna julkort på nätet!!!!
HELT SJÄLV!!!
Fredrik vägrade hjälpa mig.
För vilken normalt begåvad person som helst kanske det är hur enkelt som helst, men jag tycker ju det är sååå svårt med datorer o sånt, så jag är nöjd över att jag försökte över huvud taget.
HOPPAS de vart bra nu då!
Men det var inte dyrt iaf, så jag går ju inte o blir bankrutt om det skulle vara så att jag lär gå till affären o köpa nya fina ;)
288:- för 30 kort. Inkl. kuvert frakt o allt.
Bra pris!!!
Ja nu blir det spännande ett par dagar nu då...
Få se om det vart nå kort :)
HAHAHAHA!!!

Hej då!

3 kommentarer:

  1. Jag har oxå gjort kort på nätet, helt själv=)!! Som du vet är datorer inte min starka gren heller... Hoppas det gått bra för oss!

    SvaraRadera
  2. Hehe, här är vi gammalmodiga och gör våra julkort för hand...klippa & klistar du vet ;)

    För övrigt så kan jag ju nämna att; jag ångrade mig att jag tittade på sista twilight filmen....hur ska jag nu ORKA vänta tills 4 an kommer?!

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga vi är Evelina!! ;)
    Janeth: visst är det drygt?!?! Har du läst böckerna?
    Annars kan du ju göra det medans. Det blir ju en helt annan sak när man ser filmerna sen.
    Jag köpte dom jätte billigt på cdon.com. Tog bara pocket, så det blev EXTRA billigt!!! ;)
    Men nu som sagt måååste det ju bara komma en fjärde film.... Snark! :)

    SvaraRadera