Sidor

söndag 11 september 2011

Ketchupvecka

Döper härmed om "Lingonvecka" till "Ketchupvecka"!
För idag har jag verrrrkligen haft otrolig nytta av lite "Ketchupmamman" mitt i
all pms-misär!

Dagen började strax efter 0600 då jag trodde en förlossning var på g.
Jag är ju nämligen helt övertygad om att min mensvärk
är som väldigt allvarliga förvärkar.
Som sagt har jag inga egna barn och efter varje månatlig känner jag bara att nej.
Gör det ondare att föda barn än detta så får det nog oxå va!
PUNKT!

Värre vart det ju oxå, så när kl var 16 och vi fick stänga butiken tog jag det lilla
blåbäret o drog till IcaMaxi och storhandlade på apoteket.
Mina sista korvören gjorde jag av med på vägen ut från apoteket
då man måste gå igenom hela Ica.
(Smart där Ica)
Cola Light, Haribo-nappar
och en HEL PÅSE med  "Japanese mix"
Gillar inte naturgodis så värst meeeeen
de där kulorna med en nöt i är ju huuurgoooda som helst!!!
Så då får man lov att köpa en hel påse blandat jox för att få sig typ 15 stycken
godingar.... värt.
Men HALLÅ!!!! jag har pms och får göra PRECIS VAD JAG VILL!!!! 
När jag kom hem tog jag mig en redig pillercocktail,
(hej skrumplever...)
drog i mig Cola och underbara Fredrik hade fixat middag.
PIZZA och film.
SÅ skönt avslut på helgen.
 Nu sitter jag här, lite luddig  i kolan av alla värktabletter, i soffan och känner en sån
lättnad över att det onda är under kontroll.
Kollar på Real housewives of New Jersey och förundras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar