Sidor

onsdag 28 september 2011

Kudde

Igår vart det inget moskok. Åkte runt halva Uppland för att få tag i stickor, vilket tydligen var lite hopplöst...
Tur då att Rose-Marie kom laddad till tänderna på syjuntan med både stickbeskrivning och ett gäng stickor.
Får väl åka till Enköping på lördag o köpa egna...
Hon lärde mig att sticka aviga maskor och hur jag ska göra flätorna på kuddfodralet.
Men hjälp vilken tid det tar!
Började om med allt i morse, då det kändes lite rörigt det som jag gjorde igår, och den här korta biten har tagit mig 1,5 timmar!!! Hjälp!!!
Så nu är det som vanligt brådis...

P.s jag tycker det SKA va lite snett och vint när det är handarbete. Iaf när det är jag själv som gjort det ;)

1 kommentar:

  1. Haha....men du!! Nu förstår jag varför du ville komma med i allas buzzningen......syjunta & allt!
    Men tusan så tjusigt det ser ut att bli =)

    SvaraRadera