Sidor

fredag 23 september 2011

Ledig dag

Idag är jag ledig, men skallen känns av kan jag säga... Fy vilket skallebank hela tiden. Vaknade efter 9, jätteskönt, men eftersom jag inte känner mig helt 100 ;) så kommer det nog bara bli ytterligare en slödag. Nästa punkt på dagen är iaf "Hem till gården". Sen måste jag släpa mig ut på en prommis med Doggen, Han som väckte mig imorse strax efter 4 (fyra) med ett svaaaagt, svagt gnällande. Kissis. Trött!!! Varför vaknar inte Fredrik av sånt? Det är ju hans hund... Konstigt.
Har iaf fått besked om vad mina nya luftrenarblommor heter:

DOKTOR WESTLUNDS BLOMMA
och AMPELLILJA

Tänk vad konstigt det är med mig och teknik...
Hade gjort ett jättebra, långt inlägg på telefonen.
Mejlade, kände mig nöjd att jag lyckades få iväg 2 bilder på samma gång
och sen när jag kollar inlägget saknas hälften o orden sitter inte på rätt plats.
HAHAHA!!!
Jag är en naturlig datakatastrof!!!
Så nu sitter jag här med datorn iaf o funderar vad som gick snett...
Men jag är bra på annat. Antar jag iaf... alla är väl bra på nåt?
Nu är det såptittning DeLuxe på schemat.
I love it!

1 kommentar:

  1. En APP söta du, är en väldigt braig investering....den är kanon och man har FULL koll och kan ju redigera hur mycket som helst......
    Hehe, om det nu är så att du redan har en app så kan du bortse ifrån detta inlägget =P

    SvaraRadera