Sidor

onsdag 14 september 2011

Tandagnissel...

Vilken morgon...
Hängig, ont i kroppen o trött.
Men det är bara att kliva upp det...
Det första jag fick syn på var matlådan som jag gjorde
 igår kväll.
Den stod kvar på spisen.
SUCK!
Vad ska jag nu käka på jobbet?
Tog med Hampus på prommis.
Han tyckte jag var skittaskig som bara tjatade om att gå fot,
som han naturligtvis vägrade,
och försökte väl ta självmord några ggr genom
snabbt upphopp på vägen framför diverse
lastbilar och bussar.
SUCK!
Men jag tror vi gör framsteg trots allt :)

Väl hemma kom jag på att jag ju stoppade vattenpärlor i
vattenbad i förrgår.
Tog tag i saken...


....och planterade 2 av mina små orkidéer i en stor, brun Aaltovas.
Efter tips från Vanja i helgen.
Nu har det ju kommit en kvist, äntligen efter 2 år, så hoppas den tar
omplaceringen bra.
Man ska vara jättenoga med att ta bort all gammal
jord o alla barkbitar...
Det lär väl visa sig hur noga jag varit... ;)

Sen var jag tvungen att ta in lite Kärleksört.
Den satte jag i den klara, stora Aaltovasen i det andra fönstret.
Jag samlar ju lite på Aaltovaser oxå ;)

Det blev väl mysigt?
Aalto- kärlek!
För att vara lite ordvitsig >.<

Nu är jag iaf nyduschad, snart nyäten o sminkad, så då är det väl bara till att
dra till Ica o köpa matlåda då.
Stress och stress!
Spelar ju ingen roll att man börjar 12.
Man hinner ju inget iaf.
Dubbelsuck!!

Hoppas du får en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar