Sidor

lördag 3 september 2011

Trött i fötterna...

Hemma efter en härlig dag...
Helt slut i fötterna!
Nu ska jag läsa lite tidningar som jag fyndade på mässan,
sjukt bra erbjudanden.
Sist jag var, tror jag det mest var gamla nummer man fick köpa rill tokbra priser,
men i år var det även aktuella nummer.
 Har att göra i några timmar nu då ;)

Men en till bild kanske jag orkar lägga ut då:
Kolla vilka mysiga möbler!
Som små godisar!!!
Kolla in mer här:

Kan ju gissa om jag tänker gå igenom katalogen sen o kolla igenom diverse
hemsidor. Vi missade ju minst 2/3 av hela mässan.
Det är ju så sjukt stort!!!
Skulle lätt behöva 2dgr på sig för att kolla...
Men det kändes ju som att shabby chick-stilen hänger kvar, vitt o fräscht, fattigmanssilver.
 Lakrits är rätt så inne, ja vi fick smaka en hel del ;)
och det ska vara mycket fällar, typ ren,får,lamm.
Iaf var det det jag såg ;)
Mulligt o ulligt.
Nu blir det högläge för fötterna och ett glas Cola samt högläsning för Fredrik från mina tidningar ;)
Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar