Sidor

fredag 16 september 2011

Vilket fjäsk!

Igår när jag kom hem hade Fredrik, sjuklingen, köpt en fleecetröja till mig. ???
Ja men tackarrrr!!!
Eftersom jag inte kommer köpa den där rediga, svindyra jackan i år heller så kommer den komma väl till pass under min lite mer ordinära jacka som jag köpte förra året på Åhléns.
( om någon undrar vad jag ska köpa istället: nya vinglas och en vas ;), inte i närheten lika dyrt, men det blir inte så mycket kosing kvar att spara ihop till jackan med stort J)
Dessutom hade han gett mig lite veckopeng. TACKARRRR!
Som vanligt är det ju tomt i min plånka ganska snart efter löninsättningen...
Väldigt gentilt gjort av min fästman tycker jag. :)
Så då kanske han slipper undan liiiitelite att han tänker vara hemma o sjuk imorgon, ist för att följa med norröver på kräftskiva....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar