Sidor

lördag 17 september 2011

Skiva!

Nu har jag landat i viken hos pappa... Phu! Stressigt det här med att åka upp... Man får lixom många ärenden när man ändå är " i krokarna". Fast den här gången har jag inte talat om för så många att jag är här. Sorry morsan! Kommer imorgon om jag hinner... ;)
Så snart ska jag ner till Lassas för Maria o Co. har lite kräftskiva och det är ju fantastiskt kul att man får komma! Och extra kul eftersom jag inte tagit mig upp till Ljusdal o hälsat på sverinskan. Jag är för kass!
Nu har jag provsmakat en cider som jag köpte innan jag for. Sådär är väl betyget... Jag gillar mer söta grejjer.
Observera att pappsen har den gamla modellen av Kartio-glas. Precis som jag också har. Det är bra! För då kan jag fylla på mitt skåp när mina kraschar i disken. TACKARRRR! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar