Sidor

fredag 2 september 2011

Oskyldigt anklagad...

Inatt trodde jag att jag skulle smälla av!
Vaknade av en odör som kunde få den mest härdade person att bli grön i fejjan. Skulle liksom hellre lukta på Fredriks gamla strumpor!!!
Tillslut kunde jag inte hålla mig, utan var tvungen att skrika till Fredrik ( ja, så att han oxå vaknade förstås ) att antingen fick han eller Doggen sluta att fisa!!! Han var oskyldig, då trodde vi att nu jäklar måste Hampus varit i grannens kompost, i vanlig ordning, och fått i sig nåt vääääääldigt olämpligt. Kollade igenom hela huset, inga spår efter en olycka som tur var, öppnade dörren så hunden skulle få ut o pudra näsan lite... DÅ!!! jordens stank utifrån!!!!
Vedervärdigt!!!
Men det var ju bara en bonde som, i 2-tiden på natten, fått för sig att det var dags att tömma dynggropen o köra omkring i byn med dyngspridaren....
H U R T Ä N K T E H A N?!?!?
" kul vi förpestar heeela byhålan när vi ändå är igång"??? Ja inge kul iaf!
Låg o blev förpestad till sömns, sen sov jag verrrrkligen jättedåligt och drömde att jag glömde åka till jobbet, blev jätte stressad o vaknade tröttare än någonsin. Jag som vill vara UTVILAD till morgondagens FORMEXbesök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar