Sidor

lördag 29 juni 2013

Blomster i stormlyktan!

Igår råkade jag hamna lite på Ikea.
Passade på att leta nya orkidéer, men hittade inga jag ville ha. Borde dragit till plantagen som har nåt erbjudande nu... Men det orkade jag inte så hur som helst: hittade jättefina kallor, eller... hette dom så???
Stoppade ner den direkt i en stormlykta som jag tokfyndade för en vecka sen. Hade lecakulor i botten och lite mer jord runt. Tycker det vart snyggt när det ser ut som en bukett. Får se om den 1, överlever 2, växer så den tippar över. Det syns kanske inte så bra, men den är rätt så stabil iaf.
Mer stabil än mig!! Jag har fått ont i halsen och kli i öronen. Käkar Ipren och Alvedon och hoppas mina gäster ikväll inte märker av det. Dags för Angie BBQ!!! Tänkte jag skulle sova ut ordentligt så jag inte somnar vid niosnåret, tji fick jag! Halsen är så där obehaglig så andningen killas, inte bra!!! Får väl helt sonika kliva upp o baka lite Ernst-bröd! Blir nog Fredrik glad, runt sju en lördagsmorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar