Sidor

söndag 30 juni 2013

Och därmed PASTA!!

En riktig sen start på dagen idag. Men det gör inget. Tror jag åkt på nå influensa eller nåt, så det är bea att jag vilar. Min hala känns som ett stort sår och hostan river i lungorna. Hoppas mina fina gäster inte blev smittade igår... Tänk så roligt att alla ville komma ut på vischan!! Jag är så glad för det!! :D
Och Cattis som kom och visade PartyLite. Jag längtar tills det kommer hem, jag beställde en tjusig lykta som man ska hänga upp. Ja! Det blir väl på altanen!! Den med mest prylar på altanen när den dör vinner...
Som att det inte var nog, dom hade med sig en underbar låda med fina grejer också.
Hushållsrullshållaren från Rice som jag själv varit för snål att köpa i två år, jordgubbsplanta, fröer, bantarläsk och ett sprattel på flaska. KANON!! Jag blev så glad, och hushållsrullshållaren passar så perfekt ute på altanen. Åååååhhhhh!!!!!! Nu ligger jag o vilar lite framför tvn. Har käkat Ernst-bröd och pastasallad. Vi kommer nig få käka en del pastasallad den närmsta framtiden har jag en känsla av... Hahaha!!! Och paj. Men det är ju perfekt, kan man slappa på semestern ist för att laga mat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar