Sidor

tisdag 4 juni 2013

Skål!

Nu ligger jag och gnisslar tänder i sängen och bara hoppas att Fredrik ska lyckas fixa till spotify. DET FUNKAR JU INTE!!! Skit också! Jag kan inte sprattla utan musik o iPoden är urladdad. Shit!
Kanske bara blir en snabbis idag, för idag ska jag ju jobba igen... GULP!!! No more lazy days. Har gått upp nästan 2 kilo på resan. Inte så tokigt ändå, sista veckan käkade vi ju på Lemon Bakery typ VARJE dag, mer om det sen, och italiensk glass VARJE kväll. Sjuktsjukt gott!!!! Men vad tycks om min underbara skål?!? Den ska jag ha till tzatziki, det blev den som är ca 20cm. Den stora gröna som jag egentligen ville ha kostade 50€ så då blev jag lite snål... Denna kostade 25 så det kändes mer lagom ;)
Fick bättre plats i resväskan också!
Nä, får väl ta iPoden med 10% batteri och gå ut till sprattelmaskinen nu då! Phu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar